Wednesday, October 22, 2008

Nape aku masih solo?....

SMS yang aku terime pade 17 feb 2007...5:04pm.......

"flyin solo.Lotsa othr thngs on mind. bsides there's not much choice thre. An east coester is abig no 4 me. So i'l wait. he'l come. Eventualy. Hey.. u cud hook up anyone at uni while ur studyin. nvrmind if ur still single by d time ur 26 n so m i, we cud hook 4 ol time sake ha ha"

msg yang diterima dari ex-girl setahun selepas break up....dier jawab msg yang aku tanye...r u wit any1 now?...

dan aku masih tunggu dier......tahun depan dah 26.....aku masih solo dan dier masih solo.....selepas break up memg dua-dua xpenah kapel sesape...

dia tinggalkan aku sbb cemburu kot....sebelum kenai dier memg laaaaaa aku ramai gak rrrr kawan pompuan.....dier pun kenai aku 3tahun sebelum kapel tuh...dier tau perangai aku sebab dier kawan aku sebelum kapel.......bile ngan dier aku xde sesape pun...dier aje.....xkan aku nak halau bile aku dating ade pompuan yang aku kenai dan dier kenai datang lepak skali...bukan salah aku bile diorang terlebih mesra ngan aku...diorang xtau sbb kamu jugak xnak aku bgtau kite dah kapel mase tuh...diorang ingat kite kawan je......

aku tunggu kamu...kamu tunggu aku ke?........kalau kamu dah ade yang punye aku leh go on ngan hidup aku...tp kamu pun solo jer.....

aku sayang kamu.....

8 comments:

poyotito's said...

ayat la brader...
apa ditangguh..

Darkheart said...

jauhhhhh....kat jengka....aku kat perak....ayat kat sms ke tepon ke memg xpnah putus....tp mcm 2 2 ego....aku kene jumpe dier....mase plak 2 2 xde.....tu pun salah 1 sebab putus dulu....hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

nurain said...

huu..dasatnye cinta kamu berdua~

poyotito's said...

peh!jengka?
orang kampung gua tuh
pass kat gua la.
gua tolong ayat

haha
gua gurau je bai

Anonymous said...

owwh patut ler time braye kt umah nmpk pkataan jgka cam xcited plus tkezut jek...wonder gak...urmmm npe la tk trus trang dr mula???npe la nk cri point dgn slhkn skliling tuk mmbri jwapan yg spatutnye yes or no..bkn pnyesalan pnjg lebar... dlm msg plak tu...tk prlu rasenye...

urmm,,kalo brterus trang dri mula mgkin tk kan sejauh ni...mgkin akn trus smpan dlm ht kemas2...

tk pelh sume dh trjadi..hope awk happy dgn sume ni..n sy doakan awk akn dpt ape yg awk impikan...

bahagia slalu lh hendaknye...

thanks for everything..

truly...
ms greeen...

Darkheart said...

nurain - bukan dasyat...sadis huhuhhu....

poyoyito - wahahaaha....hati dier kebal bai....

miss green - kamu xbg peluang ntuk aku jawab...membuat aku takut untuk melukakan hati kamu....aku takut bila aku jawab tidak kamu akan terlalu luka....maaf kan aku....bukan kamu seorang....aku paham penyeksaan menunggu.....

Anonymous said...

darkheart...

kamu mmg mmbuat ksilapan besar dgn mmbuat ak tertggu2 dn tertnya2 tnpa mmberi pnjelasan yg luhur lg jujur dri lubuk hati kamu..

dalam pnantian ak,,,kamu layan ak bagai lbih dri sorg kawan...dalam keadaan tertanya2,,,kamu ambil berat tntang ak bagai ak teman istimewa kamu,,,,

salah kah ak sebab terperasan yg kamu juga punyai rasa sperti aku?ak hanya seorg perempuan..ht perempuan sgt halus...mudah tersentuh bila dilayan sebegitu...tak perlu kamu layan ak sedemikian rupa selama ni...kamu hanya mmbuatkan ak trus merasakan ada cinta dlam ht kamu utk ak!!

ak tak kisah andai dri mula "jejak kasih",, kita kamu mnyatakn hti kamu telah dihuni oleh "cinta" hati yg kamu tunggu slama ni..ak tak kan sedih apatah lg merayu tuk kamu sukan kan ak jika ak tahu kebenarannya...ak ada harga diri..ak tak kan menadah muka tak bertempat...mgkin layanan kamu mmbuatkn ak menrndahkan ego ak sbg sorg permpuan dgn meluahkan segala yg ak rasa..simpan..pndam..tanpa tinggal walau sedikit pun sisa dlm hati ini...

mgkin btul...kamu sorg lelaki yg terlalu baik shinggga tidak tahu utk mengatakan tidak tapi sedarkah kamu..secara perlahan2 kamu akhirnya mlukakan ak juga dgn msg kamu bila ak mntak jawapan yg ak tgu dri kamu selama ni..

honestly..msg kamu tu mmbuatkan ak jatuh terdiam terkelu lidah ak..kamu btul2 mmbuat ak rasa spt ak tidak punya harga diri slama ni..mgkin kamu tak sedar stu ketika dlu ada ayat yg kmu luahkan yg mmbuatkan ak jd yakin n kuat utk terus mnunggu kamu..mmg itu crita lama tp spt yg ak katakan td ht permpuan sgt2 halus..ak tersentuh dn trus myakinkan dri dgn mnunggu kamu...

kini...tiap masa ak bca msg kamu yg berhantu tuh..ak bangun semula dgn mmbaca msg tu..ak mnilai diri ak dgn stiap pekataan dlm msg tu..alhmdllah..ak sedar diri dgn msg tu..ak kuat smula...

berminggu ak mnyepi..kini ak gagah juga mmbaca blog kamu..dah lama ak tak singgah kt sini...byak bnda yg ak tak tahu akhirnya ak tahu juga..

thanks for everything...

ak doakan yg terbaik buat kamu..
moga org yg kamu tunggu akan mmbalas cinta kamu..menghargai penantian kamu selama ini...

smoga dia dpt mnyayangi kamu lebih dari ak mnyintai kamu...

insan yg tak prnah kamu bri peluang..............
ms green

LurvelyLynn said...

ow ow ow..hahaha

Related Posts with Thumbnails