Friday, October 17, 2008

junkie..

aku dah addicted ngan cite "kekasihku seru"...aku tgk kat youtube je....dulu aku ingat cite ni xbest....mcm cite anak pontianak tu...tetibe lak pontianak bajet superhero xpun cite saka tuh....jd aku xlayan le cite nih...semalam hujan,mcm malam ni jugak....jd aku layan je le......skali aku naik syok le.....trus aku cari kat tenet....hmmm sape kate drama hantu xbest...aku rase yang ni akan ubah pandangan anda...aku rase je le..ni pandangan aku je...

p/s kepada peminat cite 'anak pontianak' ngan 'saka', sowi le aku bukan kutuk tp memg aku rase cite tu xbest je.....

2 comments:

nurain said...

ngee...kekasihku seru mendebarkan..seram plak 2..x cam cite iu(xle mentioned..nnt kne gam)

Darkheart said...

ha'ahhh yek...aku leh sukati je sebut cite aku xsuke....hmmm ntuk cover balik...aku kene cakap...bukan xsuke tp xlayan laaa kan...heheheh

Related Posts with Thumbnails