aku superhero wahahahahahhaah

wahahhaah xsangke aku adelah green lantern...tp aku ingat nak jadi mcm JUMPER....lagi best....bleh melancong....aku siap leh bukak travel agency lagi...aku bagi rege lagi muroh dari Air Asia msti laku gile..pastu wat pakej Haji..huhuhuhu konon buat kebaikan le kan....ade power msti buat kebaikan kan?....nanti senang je aku bawak org pg haji....
I am Green Lantern

























Green Lantern
80%
Batman
70%
The Flash
65%
Catwoman
60%
Hulk
55%
Iron Man
55%
Robin
50%
Superman
45%
Spider-Man
40%
Supergirl
40%
Wonder Woman
20%
Hot-headed. You have strong
will power and a good imagination.

Comments

Marzuki said…
nasib aku bukan green latern, xfemes.

p/s : aku pun link kamu
nurain said…
superman lg cool tau~
Darkheart said…
superman mane cool.....aku bace kat wikipedia...green lantern leh tiru kuasa kryptonite....haaa senang rrr aku nak kalohkan superman....
Dani said…
hahaha..ramai giler org main kuiz nih..

Popular posts from this blog

Congratulation sis!!!

Batteries for Yashica MG-1