ape nye tutt la....

semalam aku post entry cakap aku dah addicted ngan cite "kekasihku seru"...pastu aku kuor lepak ngan memember dekat pekan...aku cite lak kat deme bertape syiokkk nye cite ni...pastu mule le deme cite pasei alam2 ghaib ni....ade sorang dalam member kami ni memg jenis cari2 bende2 ni....mcm seeker le kirenye...kirenye mcm sape yng nak tgk bende2 ni memg leh dier tunjukkan le....kene cari kawasan2 tertentu pastu nanti dier leh panggil bende2 ghaib ni yang ade kat situ...tp jgn harap laaa aku nak tgk...aku bukan nye berani sgt...mau pengsan aku kot kalo bende tu wujudkan diri depan mata.....

sembang2 sampei kui 2.30....kedai tu nak tutup dah...kami cari port len lak....nak lepak gak lagi...kami gi le restorant 24jam ni....memule sembang pasey len tp leh terbukak lak pasey bende2 tu jgak...sembang nye sembang tetibe member yng seeker tu tetibe kate nak balik...td memule dier yang siap ajak tuko port lepak...kami wat xtau je le...tp aku memg rase mcm ade xkene je...meremang je bulu tangan aku....aku wat2 xtau je le...pastu xbrape lame aku dapat msg.... {bgtau bdk2,blik kang, basuh kaki ngan tangan sblum masuk umah k..}......

AIMOKKKKKKK.....aku kecut gile......wahahahaha ntuk blagak cool aku cakap baik kite lepok je dulu....sembang pasey len...bukan ape kalo balik skg msti dlm pale masing2 pikir bende tu.....pastu camne nak tenteram balik...dah le umah aku plg jauh......mule le sembang pasey kete le ape le.......sampei kul 4pg baru balik....dalmk otok aku masih terpikir gak bende2 tu tp xmcm td...kirenye aku lebih tenang le.....sblm masuk umah aku basuh kaki ngan tangan aku...aku wat2 cool je..mane tau kot bende tu ade dekat situ kalo tgk aku gelabah semacm lg dier suke nyakat.... nape le kunci aku susah sabgt nak bukak....aku tarik napas dalam2 n slow2 bukak pagar n pintu....aku kunci balik pun dengan slow motion ibarat sloth...

masuk bilik aku terus nampak pc...masih lg on...aku klik bnyak2 cite tu sblm kuor td...konon balik lepak nak tgk....hmmm aku tutup suis trus.....lantok le..........

Comments

nurain said…
aku kalo takut sangat aku suke psang cite katun..mg hilnag rase tkut..sbb sound efek+penceritaan 2 mnghilangkan perasaan takot yg mnedalam..hihi..

p/s:ko mg penakut..
Darkheart said…
wahhhh...idea yang sangat bagussss...lenkali aku pun nak wat camni le.....

Popular posts from this blog

Congratulation sis!!!

Batteries for Yashica MG-1