Wednesday, October 22, 2008

aku sakit hati.......

aku sakit ati bile privacy diganggu....bukan privacy maksud aku bile org tanye "bile nak kahwin"...atau "nape x kahwin lagi....itu aku xkesah sangat....sume tu besa rrr..mungkin amek berat.yang aku marah bile orang selongkar benda personal aku tanpa kebenaran...macam semalam,aku tertinggal pendrive kat pejabat..sebelum balik aku amek balik...aku xde syak ape2 atau prsangka ape2...pagi ni tetibe kerani aku tanye "kenape kamu mintak tangguh belajar?"...aishhhh mane dier tau...pastu siap ngaku..."akak bukak pendrive kamu semalam,akak ade bace surat yang kamu tulis..."....

GAMPANNNNNNGGGGGGGG!!!!!!!!!

penyebokkkk nye...sebok nak bukak pendrive aku tu pasay paaa..... aku ni bukan anak kamu...mak aku pun xkan pernah wat camni...kat rumah aku sume orang hormat privacy masing2..kecuali anak2 sedare aku yang kecik lagi laaa...itu leh la dimaafkan.....kecik lagi...

dah le aku selalu tolong kamu...kuang ajo betoi laaaa..... selamat laaa aku ni bukan org yang suke tgk porno atau nyimpan porno dalam pendrive...kalo x lagi malu aku...tah2 dier ingat ade porno kot dlm pendrive tu....tu yg merenyam nak bukak.... benci betoi aku ngan org camni...naseb baek kamu tua kalo x aku maki dahhh...

dulu mase aku masih lagi belajar penah gak macm ni...mase tu lecturer aku datang nak observe aku....aku pergi bilik air mase tuh...selambe dier datang tempat aku bukak beg aku....HOIIII....kamu sape nak geledah rete bende aku....polis pun kene ade waran ni kan stakat kamu...tp mase tuh bertingkat aku maki dier...padan muke.....tau takut ngan aku...lecturer ni plak lecturer yang anti aku...dari praktikal dulu pun pernah cari pasay ngan aku....tapi mase tuh aku sabar je......

Maaf le aku meluahkan perasaan xpueh ati aku kat cni...pade setengah orang bende ni kecik je...tapi pada aku besarrrr.....

0 comments:

Related Posts with Thumbnails