Tuesday, October 14, 2008

eat your words!!!!!!

Sebelum aku mule...aku nak gelak jahat dulu...muahahahahahahahah..... hehe malam ni lawok pulok rasenye...mgkin xlawok bg kamu pembace atau kpde Rynof sbb dier yg kene....tapi aku tabik la kat Rynof ni(iye aku tau "Rynof" apenye pesen name le....) sbb dier brani makan ape yg dier cakap....

Tempat kami lepok dekat ngan 1 tmpat ni yg ade open karoeke...xpnh la plak kami lepok situ....rase mcm malu je kalo lepok
situ.....orang2 tua je lepok situ......dari tmpat lepok kami tu leh dengo nyanyian2 sumbang yang memg jadi bahan ketawe... ape le beraninye deme ni buat pencemaran bunyi....karok kat rumoh udoh le....

Rynof bleh cakap beso lak malam tu....jadi kami cabar dier pg menyumbangkan suasana malam kat tmpat kerok tu....dier leh dengan blagak cakap " aku selambe je..."...hmmm mgkin memule dier ingat kami memain kot...memg memain je memule tp dah dier blagok pe lagi.......

Dalam sejarah...kami pg tmpat tu....hek elleh patut le kami xpnh pg memg xbest pun tempat tu...dengan gelap nye,xterurus nye.
...tp cabaran nye pasey kami sanggup merosakkan gegendang telinge..... Kami cabar dier 5 lagu tp dier sanggup 4 je...sebenonye takjub jgak dier berani sampei 4...ingatkan nak bg alasan ape ke...ehhhh ke dier memg suke bende2 camni....aku ingat kot dier ni pemalu.....tp memg pilihan lagu yg ade pun tepahhappe je...

Ni le sedikit klip sumbangan lagu yg memuntohkan ramai pengunjung kat situ...kalo kome nak pg kedai tu esok, maap le..tutup kot...nak mop lantei bukan senang...wahahahaha......
_pengajaran untuk malam ni..-JANGAN CAKAP BESAR.
*muke cuak....ececece xyoh blakun cool le....awok tau mike cuak...

gua respek rrr sama lu.....
**maaf kualiti video yang koman.....gune nset je...dan tempat tu gelap sungguh...


0 comments:

Related Posts with Thumbnails