Saturday, March 28, 2009

Kuning Si Kucing

Kuning si kucing berak atas tilam...tengin nye kucing...tapi dah name pun binatang takkan la nak marah....kuning basib baik la kami ni bukan jenis pemarah...kalo x dah lame buang kamu....

Camane nak ajar berak dalam bekas berak dier?....

Semalam kurung dalam jamban....tutup lubang jamban...pastu latak bekas berak berpasir...tapi dier berak kat tepi bekas pasir....kalo kurung tempat kecik buh pasir...kesian lak....asyik buat bunyi sedih je....hmmmmmm ni dah 2 kali berak atas tilam.....tilam bilik aku ngan bilik mak aku.....

lepas ni tah bilik mane plak dier nak berak...kene kunci sume bilik le nampaknye...nanti semua bilik jadi tempat berak dier.....

kuning oh kuning.....susahnye nak ajar kucing remaje.....dulu kucing2 sebelum ni senang je...bile nak berak je mintak keluar....mengiau kat tepi pintu....pagi2 ngan waktu senja...pastu datang balik.....kalo panggil name melulu je datang....
yang ni tengin sikit....kalo panggil name pun tak datang....

Kucing pun laen2 perangai...manusia lagi la bermacam2...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails