Thursday, September 11, 2008

serangan elergik yang ganas!!


nmpk nye raye ni xbest le ntk aku..time ni lak elergik yg hmpir plg terok kene kat aku..last kene yg camni pd tahun 2006 dlu..amek mase beberape bln nk ilang parut kt muke..smlm aku dah rase laen je kt muke aku..aku wat xtau je..haa pg ni bgn sahur tgk cermin tkejut aku..ni mgkin sbb makan udang galah le ni..mak le ni pcaye ckp org juai udang 2 ckp udang galah xgatei..kan dah abih muke anak mak yg terhensem dirumah ni (memg tgei aku sorg je kt rumoh ni)..camne nk pg cri menantu kt mak ni wahahaha.. **p/s gambo kt ateh 2 mase kene elergik kt muke..mase ä siap pg bandung lg..kalo tgkap gambo pun cover xtnjuk kt parut..oh yes dis entry is post via handphone..my 1st tme ever using d phone 2 post..

9 comments:

Anonymous said...

siannnye dier,,,,,slah kn mak pulok..issh tak patut...phone bru yg byk function best..kononler...heeeeeeeeekk

Darkheart said...

hhahha skoloh aku doh ade wifi.....nanti dlm jamban pun leh curik mase wifi...huhuhu

Anonymous said...

blagak giler!!!tak pe nt kte chat time kamu berok!!!huhuhu..ade web cam tak??hahahhahahak

Darkheart said...

tp fokus kat lubang jamban nak?...wahahah cakap kotor lak di bulan mulia...ish p basuh mulut tu....

Anonymous said...

tak pe bkn pose pun..lalalalalaalaa

Darkheart said...

oo sonok yek xpose...nanti kene ganti gak huhuu lg xbest org len leh makan dier xleh...huhuhu

Anonymous said...

eleh ganti ler sebulan 5 hari..huhu...bsok g jmpe doc wat scop kali ke 3...sob sob sob..saket tu....kene telan paip getah tu...sob sob...

nurain said...

sile gunakan pure aloevera utk cure kan iye~itu omak den yg kabo~

Darkheart said...

Ms green - semoga cepat sembuh...berdoa le banyak2 yek...

nurain - Thanks, i will...but lepas makan ubat elergik pun dah dekat nak baik dah ni....xnampak parut sangat dah...

Related Posts with Thumbnails