Sunday, September 21, 2008

Ish....

hari ni aku xpegi kelas...aku merampus je pagi tadi...iye aku nak berenti..tp kenape rase xsedap hati je....

aku tido sampei kul 5 petang..ayoyo gile ke ape aku ni....tp bile aku bangun aku dah xmarah mcm pagi tadi...switch onn nset aku tgk ade banyak masg...tanye nape xpg kelas...

woiiiiiiiiiiiiii...jangan berlakon mcm amek berat la...pirrraaahhhh mabuk.....aku nak pinjam nota pun xpnh bg..bnyak je alasan...aku tanye je msti kate xtau..bodoh.lepas tu nak berlakon amek berat la ape la...konon caring la ape la....aku bukan bebudak laa bleh kene tipu camtu je.... bodoh punye bodoh....

0 comments:

Related Posts with Thumbnails