Thursday, December 31, 2009

Candid Photo Contest


Ohhh I just wanna try....I found out this contest in Najmie's blog, "My Great Life" and follow the link to "it's all about LIFE" blog....and here I am giving a shot........


I was showing the groom on how to pose and the photographer was setting the the shutter speed. The amazing thing was that the bride was always ready for the camera...there wasn't a picture of her looking bad....

p/s...lupe nak bgtau....kalo nak join, sila klik kat gambo atas tu, gambo 4 jejaka menayang bontot tuh.....tapi ari nih last date....

12 comments:

Jiyuu said...

Yeah, the bride is really pretty. It kinda looks like your trying to rampas her and the groom is trying to stop you...btw, where is that? looks like a sleepy town from a wild west movie.

sha said...

ohh...what a lucky guy..

Silverleaf said...

jiyuu,
haiii jiyuu...havnt seen u around lately,....oh oh i know, the pic was candid...i was trying to show the groom how to pose and the photographer snap a pic.....its at the railway station...

Silverleaf said...

Sha,
Yup, the groom is 1 heck lucky guy...

Kuda Kertas said...

chantek pngntin pmpn tu..gmbr pon smart..hehehe..

~azalea~ said...

oo nak rampas nganten pompuan depan2 husband die ye?? hehehh.. =p

SasHa Lee said...

sempat kamuk mengatai isteri orang erkk...hehe;)

Silverleaf said...

Kuda kertAS,
Ha'ah kan...memg lawa...

Silverleaf said...

azalea,
heheheh...idok ehh...mau bertumbuk kalo beno...huhuhu

Silverleaf said...

sasha lee,
huhuhu bukan selalu huhuhuhu

fitriah said...

terbaik!

Silverleaf said...

fitriah,
huhuhu..thanks....

Related Posts with Thumbnails