ohhh buruknye ari ni....

aku rase ari ni buruk bagi aku...bukan maksud aku cuaca buruk atau alam ni buruk....alam ciptaan tuhan memang indah...hari yang tidak hujan juga indah....

balik tadi aku seronok tp tak sangka boleh jadi tak seronok lak sekarang ni...aku dah rancang nak tengok wayang cerite race to the witch mountain....kul 9.20 memng waktu yang bagus...tapi balik tadi ketak!! ape tah kene kat kereta aku...aku tak langgar ape pun...aku sangat berhati-hati...aku keluar tengok....tak de pape pun....singgah pergi petronas nak beli Lipton green tea...pastu dalam perjalanan balik dari situ aku dengar bunyi kat kereta lagi macam kipas...aku berenti tepi jalan...tengok sane sini...takde pape pun....teruskan lagi perjalanan....takde pape dah bunyi.....

sampai rumah....tengok lagi kereta...hmmm ade calar skit...tapi kene ape tah...hmmmmm hari ni dah jadi tak best......rase macm tak nak pegi tgk wayang je.....

merepek je aku kat sini, menulis perkare yang tak menarik minat oarang...ohhh tapi memang aku tak menulis untuk menarik perhatian...kalo nak menarik perhatian aku buh je gambar bogel...kompem ramei view...

Comments

Popular posts from this blog

bless...

The person I love the most.....