Sunday, February 15, 2009

Pompuan ni misteri paling besar kat dunia ni...

bile aku xangkat kol dan balas msg kamu...kamu kate aku sombong,belagak...bile aku layan je kol dan msg kamu..kamu kate aku bg harapan..bile aku xterime kamu..kamu cerita kat semua org kate aku maenkan perasaan kamu la..tipu kamu la..gunakan kamu la...xpaham la aku dengan kamu ni...ok...semua tu kawan2 kamu...kamu nak burukkan aku kat mereka pun aku xkesah...bukan aku kenai sgt pun mereka...aku rase kamu ade masalah mental la...ape tah salah aku kat kamu...aku xpnah pun cakap I love U ke ape ke...aku xpnh pun kate jom kite kawen...aku xpnh pun suruh tunggu aku sampei bertahun tahun..aku xmintak pun kamu bekorban utk aku..xpnah lak aku amek kesempatan kat kamu...pegang tangan kamu pun xpnah...ehhh jumpe kamu pun 10 tahun dulu pastu tahun lepa baru terjumpe balik...lamenye kamu tgu aku...ke kamu saje nak nyasahkan aku...reka sume cite2 bohong je.....hmmmmmmmmmmmmm pompuan pompuan...misteri sungguh....xpaham aku....nasib baek la bukan semua pompuan cam ni...

1 comments:

LurvelyLynn said...

kat introduction tu aku macam terasa jer..

Related Posts with Thumbnails