Wednesday, August 27, 2008

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Malaysia Yang Ke 51 Tahun




Merdeka!! Merdeka!! Merdeka!! tu je le yg aku tau bile nak menyambut ulang tahun kemerdekaan mase kecik...tp bile dah dewase ni dah lebih tahu pasal kemerdekaan...ye la nak xnak kene ajar bebudak ni jugak...skolah aku buat sambutan seminggu sampei sabtu ni untuk ulangtahun kemerdekaan...mase mengajar aku makin kurang le...lepas rehat ade je program...kengkadang maleh gak wahaha...

5 comments:

kutai said...

berwarna warni skolah mike ye akbal..hahahahaha....awok pahm..hahahaha

Darkheart said...

hahahaha

Darkheart said...

sbagi guru yg berdedikasi aku xmemandang warna atau saiz badan...walo itam,putih,kelabu,kuning atau kurus gemok atau 140++ ke ateh aku tetap menjalankan tugas...huhuhuhu

Anonymous said...

sape tah yg ckp hrituh..kalo bawok ank murid ak g rombong lost world takut bertuko kaler ayor kolam tuh..lalalalalallallalalalala

Darkheart said...

kalo bwk lepas berguling kat lumpur memg rr...huhuhuhhu

Related Posts with Thumbnails