its 4:04 pm and I woke up 7 minutes before it....

The house looks like a ship wreck now....my mom is not around for a few days now....and she might come home tonight with a shock...hmmm got to clean all the mess but i just woke up and I'm hungry....got to go out...and then who knows what time I'll be back....the holiday just ruin me....its too long huhuhuhuhu...

deme ni le yang meganggu 'beauty sleep' aku.....oh ade sorg lagi tp xde dlm gambo yg ni........siap leh lepak McD sampei kul 5pagi sbb aku dah tercakap...sape yg nak balik dier 'looser' sampei ade yg menguap 2 3 kali tp xnak mengaku kalah...aku kompem laaa xnak kalah gak....seb baik le zarip n lan sugam mengaku kalah....kalo x mangkor lepak kat situ je.......

roh dah hampir nak pg ke alam mimpi tp ego nye pasal mane leh mengalah....

Comments

Popular posts from this blog

bless...

The person I love the most.....

Congratulation sis!!!