Wednesday, July 9, 2008

..

aku merindui dia..

ya..memang rindu..

belajar untuk lupakan...

tik..tik...tik..tik...

9 comments:

Anonymous said...

knpe nk lupekan org yg kite rindu slame ni?
tak kn berikan ketenangan pun
just bgtau....n truskan merindui...

kutai said...

xpe...dh bukan milik kte...lupe kan...kte xlayak utk merindu.cari yg lain...belajar bagaimana...

Anonymous said...

S : kenape nak melupakan orang yang kita rindui slame ini???
J : sebab kite rase kita tak dihargai...dia tak hargai kite...kerna kelukaan yang terpalit dalam hati...

ada baiknya bila membiarkan masa menentukan segalanya...lebih baik jadi penunggu dari jadi pencari yang tak tahu apa sbnrnya yang di cari???

ape yang kamu cari dari si dia???
sebanyak mana si dia memenuhi ciri yang kamu cari??
menerima si dia dgn seadanya TAPI sekurang-kurangnya biarlah dia memenuhi separuh dari ciri yang kamu idamkan....
adiossss....

kutai said...

tah..aku pun xtau ape yg aku cari...die mmg cukup sempurna untuk aku..

Anonymous said...

bile kte dah mule sukai seseorg
tak kire la pe org ckp
pe org kutuk
yg penting
kite tahu die mmg cukup sempurna dimata kite
barulh btl nmenye suka bilamana lama klamaan timbulnye cinta
tak prlu sbb yg kukuh tuk mnyukai n mnyintai
bila tiba waktunye
kite sndiri trtnye2 knapa?apa?bagaimana?
hmmmm
sume tu kn suratan illahi
siape kite nk pertikaikan pe yg tlah ditntukan oleh Nya..

kutai said...

sokong!!!!

Anonymous said...

thanks...sbb sokong ak..hahhaaak

Anonymous said...

sbb dia sempurna untuk kamu, kamu sukar untuk memilikinya...dan biasanya tak dapat memiliki pun...

Anonymous said...

ha??serius?so kalo org tu sempurna..mmg tak sesuai tuk kite ar??bkn ke dlm mwujudkan keserasian perlu nye ade pro n contra??

Related Posts with Thumbnails