j-rocks

band yang BEST!
tu je yang bleh aku ucap..
ni botak yang bagi...






tersesal - j rocks

Kini aku tak bisa lagi
Mewujudkan semua mimpi
Karna ku tak berdaya lagi
Ku terbaring mati
Hanya tuhan saja yang bisa
Berikan aku kesempatan
Untuk mengulang semuanya
Hidupku di dunia
Tersesal
Kini ku menyesal
Diri diam bagaikan malam
Mimpiku sudahlah hilang
Ingin mengulang




"double cheese burger?pizza?big mac?cukup tak?" - aku
"tak cukup!!!!!" - eyja
"hahahah kuat makan macam aku"- aku
"k lah..bye" -eyja
"tgk tu...yela yela..blikan nnt.."- aku
"hhehehehehehhe"- eyja
"eh..dapat makan..suke plak die ni.."-aku
"yela...mesti la suke.."- eyja

*skang ni die suke makan..bagus-bagus..suke aku..senang hati...hahaha*
p/s : next week kfc plak ek..hhahaha





Comments

Popular posts from this blog

Congratulation sis!!!

Batteries for Yashica MG-1