Thursday, June 18, 2015

Sahur pertama Ramadhan ini....

Mungkin terlebih "excited" sampai langsung xtido menunggu waktu nak sahur. Xtau la mcm mane nti kat tmpt koje... rasenye boleh tahan mengantuk nanti tp kesannye bile sampai rumah dri koje mesti ter...diulangi ter-tido sampai la magrib nak berbuka....akan ku cuba untuk tidak terlajak tido... oh mak xbangun lagi....lupe nk kunci kan jam mak td...nak kejut mcm xsampai ati...uhhh tp kalo xkejut lagi la macam salah....nanti la kul 5pagi baru kejut.... tahun2 sebelum ni  mak slalu suh kunci jam pukul 4.30 pagi....awal2 pagi tu macam2 la plak dier masak...sian....penat plak dier nanti...nak tolong masak hmmmm aku masak air bleh laaaaa.... patutnye beli roti semalam...bleh makan ngan kari semalam...sedapppppp kari perangat balik...huhu....mcm over sharing plak aku kali ni....ohhh lantakkan...kenkadang tulis merapu ikut suke ni la yang dapat tenangkan fikiran dan dapat fikir dengan lebih baik...luahan perasaan...

update.
nampak macam lampu ruang dah terbuka...mak bangun sebelum sempat nak kejut....

Wednesday, June 3, 2015

Stop smoking, start vaping

I been smoking for fifteen years now and I'm sick of it. I tried to quit for quite sometimes now but the habit is hard to kick. I tried vaping two years ago but uhhh the nicotine is not enough to stop smoking. I quit vaping faster than I thought... now I'm trying again but with bigger better vape... The taste of the liquid  is tastier and the clouds of vapour is thicker... hope I could quit smoking this time... ohh the troubled with vaping is the maintenance... need to rebuild and recoiled the atomizer... I'm getting the hand of it now...

Hope I would be able to quit smoking this time...

Related Posts with Thumbnails